Idea rada

Servis notebookov produktovej línie Idea

Do tejto skupiny patria multimediálne notebooky a All-In-One riešenia IdeaCentre. Záručný servis týchto produktov sa vykonáva v autorizovanom stredisku spoločnosti MEDION v Nemecku.

V prípade, že potrebujete využiť servis zariadenia rady Idea, prosím, kontaktujte priamo servisnú zákaznícku linku na telefónnom čísle 0850 232 406, kde nahláste záručnú opravu.

 

Záručná oprava

Výrobky so značkou IDEA (IdeaPad, IdeaCentre) Tel: 0850-232-406, PO-PIA 9:00-18:00

Záručný servis pre výrobky so značkou Idea od spoločnosti Lenovo sa realizuje prostredníctvom kuriéra. Po zavolaní na call centrum vaše zariadenie do dvoch pracovných dní  prevezme kuriérska spoločnosť, ktorá ho odnesie do servisného strediska a späť k Vám. Servis je bezplatný v prípade záručnej opravy. Ak chcete požiadať o záručný servis výrobku značky Idea, kontaktujte zákaznícku linku na telefónnom čísle uvedenom vyššie. Samozrejme, zariadenie môžete odniesť aj k vášmu predajcovi, ktorý zabezpečí záručný servis za vás.

Pozáručná oprava

V prípade pozáručnej opravy sa môžete obrátiť na našu infolinku 02/6252 2000 alebo emailom na  Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

Od 1. mája 2013 sa Marsann IT, s.r.o. stal oficiálnym Lenovo servisným partnerom pre pozáručný servis modelov rady IdeaPad.

Servis notebookov produktovej línie Idea

Lenovoservis v Bratislave, v Banskej Bystrici a v Košiciach je autorizovaný pozáručný servis rady Idea. Zabezpečujeme kompletný pozáručný aj mimozáručný na všetky PC zariadenia rady Idea.
Za účelom nahlásenia závady vyplňte formulár.

Vyplniť formulár
1
Požiadavky na servis
2
Informácie o pc zariadení
3
Kontaktné údaje
Požiadavky na servis

Podčiarknuté = Kliknite pre vysvetlenie o umiestnení požadovaného čísla

* - Povinné údaje

Požiadavky na servis

* - Povinné údaje

Kontaktné údaje
Miesto vykonania servisu
Sídlo spoločnosti

* - Povinné údaje

Potvrdenie prijatia objednávky vám bude doručené na váš e-mail a zároveň vás bude kontaktovať náš servisný technik, aby si s vami dohodol ďalší postup. Preprava zariadenia do a zo servisu je bezplatná v prípade záručnej opravy alebo v prípade typu servisu „on-site“. V ostatných prípadoch náklady na dopravu zariadenia do a zo servisu hradí zákazník. Ak zariadenie nedoručíte do servisu do 3 pracovných dní, táto objednávka zaniká.