Ako postupovať pri reklámácií PC zariadenia?

 

  • V prípade produktovej rady ThinkPad

Odporúčame vám kontaktovať autorizovaný servis Lenovo.

Pri nahlasovaní závady, si prosím, pripravte:

                  - doklad o kúpe, ktorý zároveň služi ako záručný list (v prípade, že nebol vydaný záručný list)

                  - potvrdený záručný list (ak sa nachádzal v balení)

  • V prípade produktovej rady IdeaPad

Kontaktujte servisnú zákaznícku linku rady IdeaPad na bezplatnom telefónnom čísle  0800/197 462 , kde nahláste záručnú prípadne pozáručnú opravu.

Pri nahlasovaní závady, si prosím, pripravte:

-       sériové číslo zariadenia

-       typ notebook

PC zariadenie bezpečne zabaľte a do 24 hodín vás bude kontaktovať kuriérna služba, ktorá Vaše zariadenie vyzdvihne a dopraví do servisného centra.